Počet záznamov: 1
Corpoprete identity významný nástroj riadenia podniku
Názov Corpoprete identity významný nástroj riadenia podniku Súbežný názov Corporate identity as an important tool of company management Autorské údaje Emil Rovňaník Autor Rovňaník Emil Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 624-630. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá politika podnikania * stratégia podnikateľská * kultúra podniková * identita podniková * imidž * značky výrobné * ciele podnikové Anotácia Koncipovanie vlastnej dlhodobej filozofie organizácie či subjektu v premenlivých podmienkach. Corporate identity (CI), dokáže požiadavky dlhodobej politiky organizácie rešpektovať a ponúka nástroje k jej riešeniu. Prostriedky na dosiahnutie správneho fungovania CI. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1