Počet záznamov: 1
Použitie experimentov pre odhad predajnosti
Názov Použitie experimentov pre odhad predajnosti Preklad názvu The Use of experiments for estimating the marketability Autorské údaje Marek Andrejkovič, Zuzana Hajduová Autor Andrejkovič Marek EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 3, č. 2 (2013), s. 52-55 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2013. ISSN 1338-5224 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá experimenty * ponuka * obchod * tovar * predaj Anotácia Dôležitosť experimentov je aj v oblasti obchodu a tvorby ponuky tovarov. Možnosti nákupného správania a vplyvy, ktoré naňho vplývajú, sa líšia aj v závislosti od umiestnenia tovaru. Využívanie plánovaných experimentov v oblasti obchodu, zameranie na tvorbu a umiestňovanie ponuky tovarov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E13 01234-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 495.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1