Počet záznamov: 1  

Význam diagnostiky učebních stylů v podpoře studia vysokoškolských studentů

  1. Názov Význam diagnostiky učebních stylů v podpoře studia vysokoškolských studentů
    Súbežný názovThe Signification of Diagnostics of Learning Styles in Supporting of Study of University Students
    Zdrojový dokument Aula : revue pro vysokoškolskou a vědní politiku. Roč. 21, č. 1 (2013), s. 20-45. - Praha : Centrum pro studium vysokého školství ČR, 2013. ISSN 1210-6658
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá študenti * štúdium vysokoškolské * odbory študijné * psychológia pedagogická * efektívnosť vzdelávania
    AnotáciaUčebné štýly a podpora zvýšenia efektivity vysokoškolského štúdia. Jednotlivé štýly učenia a ich komparácia s odlišnými študijnými odbormi. Význam diagnostiky učebných štýlov a podpora efektivity vysokoškolského štúdia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF997.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.