Počet záznamov: 1  

The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic

  1. Názov The influence of marketing communication on the merchantability of food products in the Slovak Republic
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Denisa Bilohuščinová, Silvia Megyesiová
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokumentThe 7th International Days of Statistics and Economics : conference proceedings : September 19-21, 2013 Prague, Czech Republic. S. 778-786 [online]. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2013. ISBN 978-80-86175-87-4
    PoznámkyVEGA 1/0906/11. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá potraviny * obchod * predaj * značky kvality * supermarkety * Slovensko * komunikácia marketingová
    AnotáciaVplyv marketingovej komunikácie na obchod s potravinami v Slovenskej republike. Efektívnosť marketingovej komunikácie pri predaji potravín vo vybraných supermarketoch.
    URL http://msed.vse.cz/files/2013/156-Bilohuscinova-Denisa-paper.pdf
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01247-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF245.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.