Počet záznamov: 1  

The paradox of choice

  1. Názov The paradox of choice : why more is less
    Autorské údajeBarry Schwartz
    Autor Schwartz Barry
    Vydavateľské údajeNew York : HarperCollins Publishers , 2005. - 265 s.
    ISBN978-0-06-000569-6 , 0-06-000569-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá rozhodovanie * psychológia * spotrebitelia * problémy spoločenské * výskum
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra874543

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    874543FNHKnižnica Národohospodárskej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.