Počet záznamov: 1  

Uplatnenie marketingu pri riešení environmentálnych problémov

  1. Názov Uplatnenie marketingu pri riešení environmentálnych problémov : dizertačná práca
    Autorské údajeAdriana Pročková, školiteľ: Viktor Vávra
    Autor Pročková Adriana
    Ďalší autori Vávra Viktor (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2002. - 151 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing environmentálny * marketing mix * stratégia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra874485

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    874485SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.