Počet záznamov: 1  

Die Evolution der Wahrnehmung des Kunden

  1. Názov Die Evolution der Wahrnehmung des Kunden : dizertačná práca
    Autorské údajeFlorian Huber, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Autor Huber Florian
    Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2006. - 204 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá zákazníci * kultúra podniková * riadenie ľudských zdrojov
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra874500

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    874500SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.