Počet záznamov: 1
Privátna značka - príležitosť pre predajcov, výrobcov aj zákazníkov
Názov Privátna značka - príležitosť pre predajcov, výrobcov aj zákazníkov Autorské údaje Anna Hrnčiarová Turčiaková Autor Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 6-13. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2013. ISSN 1337-9313 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky * značky výrobkov * maloobchod * zákazníci * predaj * výrobcovia * tovar * ceny * kvalita Anotácia Podstata a význam privátnej značky. Privátna značka - príležitosť pre výrobcov, retailerov a spotrebiteľov. Druhy privátnych značiek. Vzťah spotrebiteľa k značke. Kategorizácia zákazníkov z pohľadu vzťahu k značke. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01458-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-4
článok
Počet záznamov: 1