Počet záznamov: 1  

Privátna značka - príležitosť pre predajcov, výrobcov aj zákazníkov

  1. Názov Privátna značka - príležitosť pre predajcov, výrobcov aj zákazníkov
    Autorské údajeAnna Hrnčiarová Turčiaková
    Autor Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 6-13. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2013. ISSN 1337-9313
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky * značky výrobkov * maloobchod * zákazníci * predaj * výrobcovia * tovar * ceny * kvalita
    AnotáciaPodstata a význam privátnej značky. Privátna značka - príležitosť pre výrobcov, retailerov a spotrebiteľov. Druhy privátnych značiek. Vzťah spotrebiteľa k značke. Kategorizácia zákazníkov z pohľadu vzťahu k značke.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01458-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.