Počet záznamov: 1
Zviditeľnenie firiem využívaním dizajnu
Názov Zviditeľnenie firiem využívaním dizajnu Autorské údaje Jozef Mlákay Autor Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. S. 91-95 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7 Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
Poznámky KEGA 017EU-4/2013 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá dizajn priemyselný * politika výrobková * značky výrobkov * dizajn * logo * imidž * stratégia marketingová Anotácia Správnym zvolením marketingovej stratégie a využitím jednotlivých prvkov grafického dizajnu môže firma a jej značka získať na trhu významnú konkurenčnú výhodu. Vybudovanie jednotného imidžu, na základe ktorého vedia zákazníci firmu a jej produkty identifikovať. Uplatnenie grafického dizajnu vo všetkých oblastiach spoločenského života. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01317-014, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1