Počet záznamov: 1
Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu
Názov Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu Autorské údaje Jaroslav Kita, recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Čihovská Viera (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zamykalová Miroslava (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2013. - 75 s. [4,26 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-225-3706-3 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing územia * geografia * marketing mix * priestor * systémy informačné geografické * analýzy * analýza štatistická * metódy štatistické * riadenie predaja Kategória EPC Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 4, z toho voľných 2, prezenčne 2 Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 874625, 874626, 874917, 874918 Archív EPC E13 01329-001, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 874625 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 874626 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 874917 SEK Sklad knižničného fondu voľný 874918 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1