Počet záznamov: 1  

Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu

  1. Názov Geomarketing - teoretické a praktické aspekty novej vízie marketingového prístupu
    Autorské údajeJaroslav Kita, recenzenti Viera Čihovská, Miroslava Zamykalová
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Čihovská Viera (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zamykalová Miroslava (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2013. - 75 s. [4,26 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-225-3706-3
    PoznámkyVEGA 1/0039/11
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing územia * geografia * marketing mix * priestor * systémy informačné geografické * analýzy * analýza štatistická * metódy štatistické * riadenie predaja
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.4, z toho voľných 2, prezenčne 2
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra874625, 874626, 874917, 874918
    Archív EPCE13 01329-001, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    874625SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    874626SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    874917SEKSklad knižničného fonduvoľný
    874918SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.