Počet záznamov: 1
Social orientation of marketing concept
Názov Social orientation of marketing concept Preklad názvu Sociálna orientácia marketingovej koncepcie Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 42, č. 3 (2013), s. 326-335. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISSN 0323-262X Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * marketing sociálny * nástroje marketingové Anotácia Ciele a význam sociálneho marketingu. Komerčný marketing verzus sociálny marketing. Marketing vo vzťahu k sociálnym problémom a zmenám. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01479-011, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 104.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1