Počet záznamov: 1  

Social orientation of marketing concept

  1. Názov Social orientation of marketing concept
    Preklad názvuSociálna orientácia marketingovej koncepcie
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 42, č. 3 (2013), s. 326-335. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISSN 0323-262X
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * marketing sociálny * nástroje marketingové
    AnotáciaCiele a význam sociálneho marketingu. Komerčný marketing verzus sociálny marketing. Marketing vo vzťahu k sociálnym problémom a zmenám.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01479-011, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF104.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.