Počet záznamov: 1  

Moderné poňatie výučby ekonomických predmetov na vysokých školách

  1. Názov Moderné poňatie výučby ekonomických predmetov na vysokých školách
    Autorské údajeKatarína Dubeňová
    Autor Dubeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Celoživotná kariéra a trh práce 2 : [recenzovaný zborník vedeckých prác] : teoretické východiská tvorby študijných programov a determinanty modifikujúce ekonomické predmety v neekonomických študijných odboroch. S. 32-40. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3715-5
    PoznámkyKEGA 006EU-4/2013
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá gramotnosť * gramotnosť finančná * ekonómia * hospodárstvo trhové * absolventi * výučba vedecká * metódy
    AnotáciaAutorka upozorňuje na dôležitosť dosahovania ekonomickej gramotnosti u absolventov VŠ, ako ekonomického, tak aj neekonomického zamerania. Dôraz je kladený najmä na moderné metódy výučby ekonomických predmetov, ktoré majú za cieľ budovať ekonomickú gramotnosť študentov a pripravovať ich na život v reálnom trhovom hospodárstve.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01355-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.