Počet záznamov: 1  

Keď reklama pobúri

  1. Názov Keď reklama pobúri
    Autorské údajeAlexander Mravčák
    Autor Mravčák Alexander
    Zdrojový dokument Profit. Roč. 21, č. 24 (27. novembra 2013), s. 18-19. - Bratislava : PETIT PRESS, 2013. ISSN 1335-4620
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * značky * firmy * marketing
    AnotáciaKontroverzné reklamné kampane sú ruleta. Môžu vyvolať pobúrenie a bojkot značky. Ale ak to vyjde, podarí sa im odoslať myšlienku oveľa efektívnejšie. Ktorým firmám sa podarilo pripraviť originálnu reklamu, ktorá zaujme ľudí a zlepší vnímanie značky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 14-26

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.