Počet záznamov: 1  

Význam podpory predaja slovenských výrobkov na domácom trhu

  1. Názov Význam podpory predaja slovenských výrobkov na domácom trhu
    Preklad názvuThe Importance of promoting the sale of Slovak products in the domestic market
    Autorské údajeTomáš Pavlov, Róbert Rehák
    Autor Pavlov Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 23 (2013), s. 490-503. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493
    PoznámkySR-AUT 2007-2012
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá podpora predaja * Slovensko * trh poľnohospodársky * potraviny
    AnotáciaAnalýza stavu poľnohospodárstva. Ekonomická výkonnosť poľnohospodárstva. Rastlinná a živočíšna produkcia a cenový vývoj. Zamestnanosť v poľnohospodárstve. Spotreba potravín. Označovanie slovenských výrobkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01416-010, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 21-24

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.