Počet záznamov: 1
Význam podpory predaja slovenských výrobkov na domácom trhu
Názov Význam podpory predaja slovenských výrobkov na domácom trhu Preklad názvu The Importance of promoting the sale of Slovak products in the domestic market Autorské údaje Tomáš Pavlov, Róbert Rehák Autor Pavlov Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 23 (2013), s. 490-503. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Poznámky SR-AUT 2007-2012 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá podpora predaja * Slovensko * trh poľnohospodársky * potraviny Anotácia Analýza stavu poľnohospodárstva. Ekonomická výkonnosť poľnohospodárstva. Rastlinná a živočíšna produkcia a cenový vývoj. Zamestnanosť v poľnohospodárstve. Spotreba potravín. Označovanie slovenských výrobkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01416-010, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 21-24
článok
Počet záznamov: 1