Počet záznamov: 1  

Nástroje ekologického marketingového mixu

  1. Názov Nástroje ekologického marketingového mixu
    Autorské údajeVítězslav Balhar
    Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 6-10 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    PoznámkyVEGA 1/0418/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing environmentálny * marketing mix * produkty * produkty environmentálne * ceny * distribúcia * komunikácia * obaly * značky * ekológia
    AnotáciaProdukt v ekologickom marketingovom mixe. Ekologická značka, dizajn a obal produktu. Cena ekologického produktu. Ekologická komunikácia. Ekologická distribučná politika.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01447-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.