Počet záznamov: 1  

Postavenie spotrebiteľa na trhu - sme všetci rovnako pripravení?

  1. Názov Postavenie spotrebiteľa na trhu - sme všetci rovnako pripravení?
    Autorské údajeMarína Korčoková
    Autor Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. S. 27-34 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    PoznámkyVEGA 1/0418/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * ochrana spotrebiteľa * bezpečnosť * zdravie * trhy * liberalizácia * Európska únia
    AnotáciaVšeobecný prehľad o postavení spotrebiteľa na trhu Európskej únie. Kategória „zraniteľného spotrebiteľa“. Európska únia vyvíja snahu najmä legislatívnymi opatreniami ochrániť takéto skupiny spotrebiteľov, ktorí sú súčasťou nášho trhu a často sa im nevenuje dostatočná pozornosť.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01447-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.