Počet záznamov: 1  

Metodológia obsahovej analýzy reklamy

  1. Názov Metodológia obsahovej analýzy reklamy
    Preklad názvuContent analysis methodology of advertising
    Autorské údajeVladimír Bačišin
    Autor Bačišin Vladimír
    Zdrojový dokument Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania PEVŠ. Roč. 7, č. 1 (2013), s. 43-53. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2013. ISSN 1337-4990
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá reklama * analýza obsahová * hypotézy * stratégia marketingová
    AnotáciaObsahová analýza reklamy. Základné etapy obsahovej analýzy. Analýza a interpretácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.