Počet záznamov: 1  

Sociálne siete a marketing

  1. Názov Sociálne siete a marketing
    Súbežný názovSocial Networking and Marketing
    Autorské údajeDaniela Urblíková
    Autor Urblíková Daniela EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentMarketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 2. S. 184-190. - Ružomberok : Verbum, 2013. ISBN 978-80-561-0067-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * propagácia * siete sociálne * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaUžitočné funkcie pre marketing, ktoré v súčasnoti ponúkajú sociálne siete. Priestor pre efektívne reklamné kampane. Firemné profily a ich výhody v rámci sociálnych sietí.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01463-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.