Počet záznamov: 1
Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ
Názov Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11 Autorské údaje zostavovateľ Viera Čihovská, recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec Ďalší autori Čihovská Viera (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Mravec Martin (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2013. - 157 s. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh spoločný * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 1 Odkazy (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ČLÁNKY Signatúra 875363, 875364 Archív EPC E13 02144-, originál dokumentu
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 875363 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 875364 SEK Sklad knižničného fondu vypožičaný
Počet záznamov: 1