Počet záznamov: 1  

Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ

  1. Názov Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11
    Autorské údajezostavovateľ Viera Čihovská, recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec
    Ďalší autori Čihovská Viera (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Mravec Martin (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2013. - 157 s.
    ISBN978-80-225-3734-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * trh spoločný * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ČLÁNKY
    Signatúra875363, 875364
    Archív EPCE13 02144-, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    875363SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    875364SEKSklad knižničného fonduvypožičaný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.