Počet záznamov: 1  

Vplyv virtuálneho prostredia internetu na budovanie digitálnej značky

  1. Názov Vplyv virtuálneho prostredia internetu na budovanie digitálnej značky
    Súbežný názovThe impact of the virtual environment of the internet to build your brand digital
    Autorské údajeMária Szivósová
    Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [recenzovaný zborník príspevkov] : III. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 20. november 2013, [virtuálne EU Bratislava]. S. 92-102 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3769-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá internet * stránky webové * marketing * značky * firmy * digitalizácia
    AnotáciaHistória internetových katalógov a vyhľadávačov. Vyhľadávače Yahoo, Alta Vista, Google. SEM (Search engine marketing), SEO (Search engine optimization). Výhody a nevýhody internetového marketingu. Optimalizácia stránky (SEO copywriting). Validátor prístupnosti webových stránok - Cynthia says. Rast hodnoty digitálnej značky. Najväčší skokani v rebríčku najhodnotnejších značiek.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01487-010, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.