Počet záznamov: 1  

Internetový marketing - komplex nástrojov na realizáciu marketingových aktivít

  1. Názov Internetový marketing - komplex nástrojov na realizáciu marketingových aktivít
    Autorské údajeMagdaléna Cárachová
    Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [recenzovaný zborník príspevkov] : III. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 20. november 2013, [virtuálne EU Bratislava]. S. 56-61 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3769-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing elektronický * internet * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing manažment
    AnotáciaKlasický marketing versus e-marketing. Charakteristika a funkcie marketingového manažmentu. Internetová marketingová stratégia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01487-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.