Počet záznamov: 1  

Nový marketing

  1. Názov Nový marketing
    Súbežný názovNew marketing
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 120-129 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * stratégia marketingová * siete sociálne * marketing elektronický
    AnotáciaVýznam a potreba sociálnych sietí pre marketing, ktoré vytvárajú interaktívnu komunikačnú platformu so zákazníkmi. Na základe potrieb trhu možno upravovať a meniť prvky marketingového mixu a využívať výhody priameho kontaktu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01634-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti166.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.