Počet záznamov: 1  

Premena výziev v podnikateľské príležitosti pre inovatívne firmy ako reakcia na potreby segmentu seniorov

  1. Názov Premena výziev v podnikateľské príležitosti pre inovatívne firmy ako reakcia na potreby segmentu seniorov
    Súbežný názovTransformation of challenges to business opportunities for innovative companies as a response to the needs of the senior’ s segment
    Autorské údajeLucia Folvarčíková
    Autor Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 145-152 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.16 - Hospodárske správanie. Potreby. Záujmy
    Heslá spotrebitelia * seniori * potreby životné * potreby sociálne * segmentácia * inovácia * kvalita života
    AnotáciaStarnutie populácie a objavenie nových trhových príležitostí pre podnikateľské subjekty, ktoré sa rozhodli zamerať na uspokojenie potrieb segmentu seniorov. Príležitosti pre inovácie súvisiace so starnutím populácie, ktoré pomáhajú zlepšovať kvalitu života.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01634-009, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti347.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.