Počet záznamov: 1  

Vplyv vybraných faktorov nákupnej atmosféry na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Názov Vplyv vybraných faktorov nákupnej atmosféry na nákupné správanie spotrebiteľov
    Súbežný názovEffect of selected factors of store atmosphere on consumer buying behaviour
    Autorské údajeLucia Folvarčíková, Katarína Chomová
    Autor Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 153-163 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Výstup z projektu IGP I-13-106-00 UNIREFORM : Platforma pre vývoj a implementáciu inovatívnych foriem univerzitného vzdelávania
    PoznámkyI-13-106-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * rozhodovanie nákupné * politika spotrebiteľská
    AnotáciaVplyv nákupnej atmosféry maloobchodných jednotiek na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa a celkovú návštevnosť predajnej jednotky. Význam a dôležitosť vplyvu nákupnej atmosféry v predajni.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01634-010, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti337.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.