Počet záznamov: 1  

Podnikateľské modely multinacionálnych podnikov

  1. Názov Podnikateľské modely multinacionálnych podnikov
    Súbežný názovBusiness models of multinational companies
    Autorské údajeKatarína Procházková
    Autor Procházková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Stratégie a podnikateľské modely v postindustriálnej ére podnikania : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 153-167. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3759-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.11 - Druhy a formy podnikov
    Heslá podnikanie * spoločnosti nadnárodné * modely * podnik * internacionalizácia
    AnotáciaTeoretické východiská internacionalizácie a multinacionalizácie podnikov. Analýza podnikateľských modelov vybraných multinacionálnych podnikov: Tiffany, Coca-cola, Procter&Gamble a Nintendo. Aplikácia konceptu podnikateľského modelu Canvas.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01490-009, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.