Počet záznamov: 1
Hodnotenie výkonnosti marketingu v organizácii
Názov Hodnotenie výkonnosti marketingu v organizácii Súbežný názov Performance evaluation of marketing in the organiza tion Autorské údaje Viera Kubičková, Katarína Gubíniová Autor Kubičková Viera EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Spoluautori Gubíniová Katarína Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 330-338 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá marketing manažment * manažment produktový * rozhodovanie manažérske * ciele riadenia Anotácia Podstata hodnotenia výkonnosti marketingového riadenia v organizácii. Rozhodnutia o marketingových aktivitách. Ciele marketingového manažmentu a merateľnosť efektívnosti marketingových aktivít. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01634-027, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 168.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1