Počet záznamov: 1  

Hodnotenie výkonnosti marketingu v organizácii

  1. Názov Hodnotenie výkonnosti marketingu v organizácii
    Súbežný názovPerformance evaluation of marketing in the organiza tion
    Autorské údajeViera Kubičková, Katarína Gubíniová
    Autor Kubičková Viera EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Spoluautori Gubíniová Katarína
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 330-338 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing manažment * manažment produktový * rozhodovanie manažérske * ciele riadenia
    AnotáciaPodstata hodnotenia výkonnosti marketingového riadenia v organizácii. Rozhodnutia o marketingových aktivitách. Ciele marketingového manažmentu a merateľnosť efektívnosti marketingových aktivít.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01634-027, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti168.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.