Počet záznamov: 1  

Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible?

  1. Názov Protection of young consumers from the influence of advertising of foods high in fat, sugar, salt and sweetened carbonated beverages - is it possible?
    Autorské údajeMałgorzata Kosiorowska
    Autor Kosiorowska Małgorzata EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentCommodity science - traditions and relevance : 12. scientific conference with international participation : Varna, 24th - 25th October 2013. S. 221-227. - Varna : Grafik, 2013. ISBN 978-954-8760-51-5
    Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
    PoznámkyKEGA 017EU-4/2013
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaBulharsko
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá mládež * zdravie * reklama klamlivá * potraviny * sebakontrola
    AnotáciaVplyv reklamy nezdravých potravín na mladého spotrebiteľa. Odporúčania WHO a tiež sebaregulácie v tejto oblasti.
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01501-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.