Počet záznamov: 1
Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov
Názov Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov Súbežný názov Specifics of marketing mix in the segment of seniors Autorské údaje Monika Matušovičová, Eva Hvizdová ml. Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 468-477 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing mix * segmentácia trhu * seniori Anotácia Problematika marketingu zameraného na generáciu 50 plus, ktorej spotrebiteľské správanie rozhoduje o budúcnosti mnohých firiem. Nejednotnosť a rôznorodosť vnímania pojmu senior a odporúčania pre tvorbu marketingového mixu v segmente seniorov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01634-039, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 453.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1