Počet záznamov: 1
Nové výzvy v oblasti marketingu služieb, vyplývajúce z vedecko-technického pokroku v oblasti informačno-komunikačných technológií s dôrazom na internet a sociálne médiá
Názov Nové výzvy v oblasti marketingu služieb, vyplývajúce z vedecko-technického pokroku v oblasti informačno-komunikačných technológií s dôrazom na internet a sociálne médiá Súbežný názov New challenges in the area of services marketing resulting from scientific and technological progress in the field of ICT, focusing on internet and social media Autorské údaje Romana Olexová Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 486-495 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1 Poznámky I-13-105-00. - Príspevok reflektuje poznatky rozpracované v Projekte mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá služby * marketing služieb * komunikácia marketingová * služby elektronické * internet * siete sociálne Anotácia Aktuálne výzvy a trendy v oblasti služieb, marketingovej komunikácie a formovania ponuky služieb v kontexte rozvoja informačno-komunikačných technológií a nových komunikačných platforiem. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01634-041, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 182.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1