Počet záznamov: 1  

Nové výzvy v oblasti marketingu služieb, vyplývajúce z vedecko-technického pokroku v oblasti informačno-komunikačných technológií s dôrazom na internet a sociálne médiá

  1. Názov Nové výzvy v oblasti marketingu služieb, vyplývajúce z vedecko-technického pokroku v oblasti informačno-komunikačných technológií s dôrazom na internet a sociálne médiá
    Súbežný názovNew challenges in the area of services marketing resulting from scientific and technological progress in the field of ICT, focusing on internet and social media
    Autorské údajeRomana Olexová
    Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 486-495 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    PoznámkyI-13-105-00. - Príspevok reflektuje poznatky rozpracované v Projekte mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby * marketing služieb * komunikácia marketingová * služby elektronické * internet * siete sociálne
    AnotáciaAktuálne výzvy a trendy v oblasti služieb, marketingovej komunikácie a formovania ponuky služieb v kontexte rozvoja informačno-komunikačných technológií a nových komunikačných platforiem.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01634-041, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti182.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.