Počet záznamov: 1  

Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií

  1. Názov Nízkonákladový marketing nová forma ako zvýšiť dosah a účinnosť marketingových akcií
    Súbežný názovLow cost marketing new way how to increase impact and efficiency of marketing actions
    Autorské údajeMária Spišiaková
    Autor Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-10][CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * náklady * marketing virálny * pojmy * komunikácia marketingová
    AnotáciaPríspevok je zameraný na zadefinovanie nízkonákladového marketingu a hľadanie odpovede na otázku, či je možné stotožniť tento pojem s guerilla marketingom. Zásadné rozdiely medzi tradičným a nízkonákladovým marketingom. Na základe analýzy špecifík guerilla marketingu autorka identifikuje jednotlivé varianty tohto nového marketingového smeru. Varianty nízkonákladového marketingu - ambient marketing, ambush marketing, astroturfing, buzz marketing, mosquito marketing, virálny marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01509-056, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti676.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.