Počet záznamov: 1  

Udržateľný rozvoj ako súčasť marketingového vzdelávania

  1. Názov Udržateľný rozvoj ako súčasť marketingového vzdelávania
    Súbežný názovSustainable development as a part of marketing educ ation
    Autorské údajeMária Vasiľová
    Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 604-614 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Výstup z projektu IGP I-13-106-00 UNIREFORM : Platforma pre vývoj a implementáciu inovatívnych foriem univerzitného vzdelávania
    PoznámkyI-13-106-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Heslá ochrana prostredia životného * ekonomika environmentálna * rozvoj trvalo udržateľný * marketing manažment * vzdelávanie
    AnotáciaSpôsoby integrácie tém trvalo udržateľného rozvoja do študijných osnov vo vzdelávaní so špecializáciou na obchod a marketing. Bariéry, ktoré môžu brzdiť postup integrácie a predpoklady úspechu v oblasti marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01634-051, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti937.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.