Počet záznamov: 1  

Reforma marketingového riadenia v kontexte udržateľného rozvoja ekonomiky

  1. Názov Reforma marketingového riadenia v kontexte udržateľného rozvoja ekonomiky
    Súbežný názovReform of marketing management in the context of su stainable economic development
    Autorské údajeŠtefan Žák, Gabriela Pajtinková - Bartáková
    Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. S. 685-695 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažéri * marketing manažment * formy riadenia * rozhodovanie manažérske * riadenie podľa kompetencií * ciele riadenia
    AnotáciaNový pohľad na marketing a jeho spoločensko-ekonomickú a celkovú prosperitu organizácie. Udržateľnosť marketingového riadenia s ohľadom na výsledky komparačnej analýzy chronologického vývoja prístupov od minulosti až po súčasnosť.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01634-059, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti176.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.