Počet záznamov: 1  

Vnútropodniková komunikácia v čase hospodárskej krízy

  1. Názov Vnútropodniková komunikácia v čase hospodárskej krízy
    Súbežný názovInternal communication under conditions of economical crisis
    Autorské údajeDaniela Trnovcová
    Autor Trnovcová Daniela EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku VII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. [S. 1-7][CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3725-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    PoznámkyVEGA 1/0053/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá podnik * komunikácia interná * manažéri * zamestnanci
    AnotáciaKomunikácia zasahuje všetky oblasti podniku ako aj celej spoločnosti, treba na jej riadenie a fungovanie klásť dôraz, lebo je neodmysliteľnou súčasťou správneho fungovania organizácie. Význam internej komunikácie v čase krízy. Postavenie manažérov a zamestnancov v procese komunikácie. Komunikačný audit.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01509-064, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti255.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.