Počet záznamov: 1
Analýza maloobchodného trhu z pohľadu lokalizácie zákazníkov
Názov Analýza maloobchodného trhu z pohľadu lokalizácie zákazníkov Súbežný názov Analysis of retail market in terms of customers localization Autorské údaje Marian Reiff, Andrea Furková, Kvetoslava Surmanová Autor Reiff Marian EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Spoluautori Furková Andrea EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Surmanová Kvetoslava EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Zdrojový dokument Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář : zborník príspevkov : Praha, 10.-12. december / prosinec 2013. S. [1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3786-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Heslá modely ekonomicko-matematické * modelovanie ekonometrické * modely rozhodovania * funkcie úžitkové * maloobchod Anotácia Analýza maloobchodného trhu z pohľadu lokalizácie zákazníkov vo vzťahu k existujúcej prevádzke alebo novootvorenej obchodnej prevádzke. Geografická oblasť, kde maloobchodná prevádzka pôsobí alebo bude pôsobiť, teda analýza jednotlivých zón trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01845-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 243 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1