Počet záznamov: 1  

Analýza maloobchodného trhu z pohľadu lokalizácie zákazníkov

  1. Názov Analýza maloobchodného trhu z pohľadu lokalizácie zákazníkov
    Súbežný názovAnalysis of retail market in terms of customers localization
    Autorské údajeMarian Reiff, Andrea Furková, Kvetoslava Surmanová
    Autor Reiff Marian EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Spoluautori Furková Andrea EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Surmanová Kvetoslava EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář : zborník príspevkov : Praha, 10.-12. december / prosinec 2013. S. [1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3786-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov
    Heslá modely ekonomicko-matematické * modelovanie ekonometrické * modely rozhodovania * funkcie úžitkové * maloobchod
    AnotáciaAnalýza maloobchodného trhu z pohľadu lokalizácie zákazníkov vo vzťahu k existujúcej prevádzke alebo novootvorenej obchodnej prevádzke. Geografická oblasť, kde maloobchodná prevádzka pôsobí alebo bude pôsobiť, teda analýza jednotlivých zón trhu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01845-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF243 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.