Počet záznamov: 1  

Opodstatnenosť značky v podnikateľskej činnosti

  1. Názov Opodstatnenosť značky v podnikateľskej činnosti
    Súbežný názovSignificance of brand in business
    Autorské údajeMartin Križan, Veronika Littvová
    Autor Križan Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Littvová Veronika EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. [1-8] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * značky kvality * majetok nehmotný * investície
    AnotáciaZnačka a jej opodstatnenosť v globálnom prostredí. Sila, hodnota, registrácia značky. Top najhodnotnejšie značky na svete. Využitie nehmotného majetku v budúcnosti. Investície do nehmotného majetku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02162-062, originál dokumentu
    : E14 00770-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.