Počet záznamov: 1  

Internetový produkt a brand digital - digitálna značka

  1. Názov Internetový produkt a brand digital - digitálna značka
    Autorské údajeMária Szivósová
    Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 15. medzinárodná vedecká konferencia : Bratislava, 25. október 2013. S. 1-17 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3770-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá značky výrobné * marketing elektronický * reklama * siete sociálne
    AnotáciaPríchod internetu a revolúcia v používaní klasických marketingových nástrojov. Vznik sociálnych médií sa pod tento fakt ešte viac podpísal. Nové, nákladovo lacnejšie a cielenejšie reklamné nástroje a kanály. V článku je v skrátenej forme analýza tvorby nového internetového produktu a digitálnej značky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02134-011, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF715.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.