Počet záznamov: 1
Euromarketing and the current demographic situation in the European Union
Názov Euromarketing and the current demographic situation in the European Union Autorské údaje Peter Cséri Autor Cséri Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 33-43 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá trh spoločný * trh práce * nezamestnanosť * miera nezamestnanosti * euromarketing * demografia ekonomická * segmentácia * Európska únia Anotácia Euromarketing ako nákladovo a ziskovo výhodná stratégia prenikania na nové trhy v EÚ. Segmentácia trhu a ekonomické, kultúrne a demografické vlastnosti trhov. Demografická situácia v EÚ, situácia na trhu práce a vývoj rastu HDP. Stratégia Európa 2020. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00567-007, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 933 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1