Počet záznamov: 1  

Euromarketing and the current demographic situation in the European Union

  1. Názov Euromarketing and the current demographic situation in the European Union
    Autorské údajePeter Cséri
    Autor Cséri Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 33-43 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Heslá trh spoločný * trh práce * nezamestnanosť * miera nezamestnanosti * euromarketing * demografia ekonomická * segmentácia * Európska únia
    AnotáciaEuromarketing ako nákladovo a ziskovo výhodná stratégia prenikania na nové trhy v EÚ. Segmentácia trhu a ekonomické, kultúrne a demografické vlastnosti trhov. Demografická situácia v EÚ, situácia na trhu práce a vývoj rastu HDP. Stratégia Európa 2020.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00567-007, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti933 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.