Počet záznamov: 1  

The innovative marketing of Starbucks and its appeal on young consumers in the European Union

  1. Názov The innovative marketing of Starbucks and its appeal on young consumers in the European Union
    Preklad názvuInovatívny marketing spoločnosti Starbucks a ich výzva mladým ľuďom EÚ
    Autorské údajeŠárka Kličková
    Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 164-177 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá marketing strategický * Európska únia * káva * kaviarne * stratégia inovačná * stratégia marketingová
    AnotáciaCharakteristika marketingových stratégií kaviarenskej spoločnosti Starbucks a kávového priemyslu v EÚ. Špecifické inovatívne marketingové metódy s cieľom zatraktívniť produkt. Dotazníkový prieskum medzi mladými ľuďmi v EÚ.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00567-010, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti906 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.