Počet záznamov: 1
Internetový marketing a digitálny zákazník
Názov Internetový marketing a digitálny zákazník Autorské údaje Mária Dzurová Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 34-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * internet * kríza * zákazníci * podnik * nástroje marketingové * technológie informačné * siete sociálne * správanie spotrebiteľa Anotácia Kríza ako príležitosť pre marketing a marketingových manažérov v hľadaní konkurenčnej výhody. Vývoj marketingu pod tlakom informačných a komunikačných technológií. Zmena spotrebiteľského správania. Identifikácia "digitálneho zákazníka". Sociálne siete (Facebook, Twitter, LinkedIn) ako súčasť online marketingových aktivít a online komunikácie so zákazníkom. Marketingové nástroje na sociálnych sieťach. Nízkonákladový marketing. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02144-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1