Počet záznamov: 1  

Exploration of the importance of lovemarks concept among Slovak and Czech customers – results of survey

  1. Názov Exploration of the importance of lovemarks concept among Slovak and Czech customers – results of survey
    Preklad názvuOdhalenie významu konceptu značky (lovemark) medzi slovenskými a českými zákazníkmi
    Autorské údajeMária Šášiková
    Autor Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 403-412 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    PoznámkyVEGA No. 1/1185/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá značky * marketing * výskum dopytu * Slovensko * Česko * emócie
    AnotáciaChronologický opis konceptu lovemark v modernej marketingovej praxi. Definícia, atribúty a rozdiely oproti "klasickej" značke. Rola emócií v rozhodovaní spotrebiteľa.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00567-027, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF708.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.