Počet záznamov: 1  

Environmental sustainability as a source of competitive advantage: implications for marketing strategy

  1. Názov Environmental sustainability as a source of competitive advantage: implications for marketing strategy
    Preklad názvuEnvironmentálna udržateľnosť ako zdroj konkurenčnej výhody: implikácie pre marketingové stratégie
    Autorské údajeSimona Škorvagová
    Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 431-439 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    PoznámkyVEGA 1/1185/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá rozvoj trvalo udržateľný * výhody konkurenčné * environmentalistika * stratégia hospodárska * stratégia marketingová
    AnotáciaTrvalo udržateľný rozvoj a nové spôsoby podnikateľského myslenia. Význam udržateľnosti v obchodných stratégiách vnímaný ako konkurenčná výhoda. Stratégia zelenšieho podnikania na príklade spoločnosti Samsung.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00567-029, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF623 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.