Počet záznamov: 1  

Európsky maloobchodný trh

  1. Názov Európsky maloobchodný trh
    Autorské údajeMarta Pavliková
    Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 148-157. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * Európska únia * stratégia marketingová * trh * inovácia
    AnotáciaAktuálna situácia maloobchodu na jednotnom európskom trhu. Smery vývoja marketingových stratégií maloobchodných spoločností. Trendy súčasného európskeho maloobchodu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02144-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.