Počet záznamov: 1  

Inovatívny model tržieb v módnom priemysle s využitím konceptu "bleskový predaj"

  1. Názov Inovatívny model tržieb v módnom priemysle s využitím konceptu "bleskový predaj"
    Súbežný názovInnovative revenue model in fashion industry using "flash sales" concept
    Autorské údajeKatarína Remeňová
    Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. [1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0466/11 Krízový manažment podniku
    PoznámkyVEGA 1/0466/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * predaj * tržby * zľavy obchodné * obchod elektronický * odevy
    AnotáciaModel tržieb a jeden z jeho konceptov - ,,bleskový predaj“. Problematika inovatívneho modelu tržieb v čase krízy a v odevnom odvetví. Analýza zahraničných spoločností, ktoré koncept vytvorili a najvýznamnejších podnikov s týmto konceptom ako aj podnikov pôsobiacich na Slovensku s uvedeným konceptom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02162-095, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.