Počet záznamov: 1
Zvyšovanie výkonnosti firmy pomocou marketingového plánu
Názov Zvyšovanie výkonnosti firmy pomocou marketingového plánu Súbežný názov Performance of company improved by the marketing plan Autorské údaje Pavol Serina Autor Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. [1-14] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6 Výstup z projektu VEGA 1/0980/12 Aktuálne výzvy podnikovej ekonomiky zamerané na zvyšovanie výkonnosti a prosperity podnikov
Poznámky VEGA 1/0980/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * plán marketingový * plánovanie * riadenie strategické * zákazníci * výkonnosť podniku Anotácia Plánovanie v systéme riadenia firmy. Funkcie riadenia. Zostavovanie marketingového plánu v praxi. Úloha moderného marketingu - zákaznícky prístup. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02162-097, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1