Počet záznamov: 1  

Determinanty postavenia podniku na trhu vzhľadom na konkurenciu

  1. Názov Determinanty postavenia podniku na trhu vzhľadom na konkurenciu
    Súbežný názovDeterminants of company`s market share
    Autorské údajeLinda Síbertová, Mária Spišiaková
    Autor Síbertová Linda EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2013 : zborník vedeckých statí pri príležitosti 60. výročia založenia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. S. [1-7] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3651-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá podnik * konkurencia * výhody konkurenčné * trh
    AnotáciaPostavenie podniku na trhu. Determinanty postavenia podniku na trhu vzhľadom na konkurenciu. Identifikácia trhovej pozície a voľba vhodnej stratégie. Strategické pozície podľa SPACE analýzy. Hlavné ciele konkurenčných a podnikateľských stratégií.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02162-098, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.